Przyjmowanie zamówień
68 444 34 01
Dział konsultacji
66 419 14 96
0

Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Sposoby składania zamówień:

1. Zamówienia telefoniczne pod nr telefonu 68 444 34 01
2. Zamówienia listowne
3. Zamówienia internetowe

Aby uzyskać więcej informacji na temat składania zamówień w sklepie internetowym Dom i Sad , wejdź w link

W jakich miastach realizowana jest dostawa?

Paczki wysyłamy Pocztex’em- kurierem poczty polskiej oraz kurierem DPD (do wyboru dla klienta).

Szczegółowych informacji na temat dostawy możesz uzyskać tutaj.

Gdzie się znajdujemy?

Firma DomiSad znajduje się pod adresem:

Dom i Sad
ul. Jeziorowa 8b/3
66-200 Świebodzin

Jak można się z nami skontaktować?

1. Telefonicznie pod numerem telefonu: 68 444 34 01
2. Wysyłając e-mail na adres: sklep@domisad.pl
3. Kontaktując się z biurem obsługi klienta: https://domisad.pl/support

Jak zapłacić za zamówienie?

Metody płatności:

1. Za pobraniem, gotówką przy odbiorze paczki.
2. Online, za pomocą serwisu internetowego ‘’Przelewy 24’’.

Dowiedz się więcej na temat sposobów płatności tutaj

Jaki jest wiek sadzonek?

Wiek sadzonek zależy od gatunku rośliny oraz sezonu. Szczegółowych informacji na temat wielkości roślin, udzielamy telefonicznie lub mailowo od momentu, kiedy wszystkie sadzonki znajdują się już w naszym magazynie.

Jak przygotowywana jest sadzonka na do transportu?

Przed wysyłką, system korzeniowy roślin zostaje odpowiednio nawodniony.Kolejnym etapem jest umieszczenie układu korzeniowego w specjalistycznej mieszance ziemi, torfu oraz hydrożelu oraz owinięcie go folią, tworząc tzw. balot.

Więcej informacji na temat przygotowania sadzonek do wysyłki i pakowania roślin, można znaleźć tutaj.

Jak uzyskać 10% rabatu na pierwsze zamówienie?

Aby otrzymać 10% rabatu na pierwsze zamówienie, zapisz się do naszego newslettera na tej stronie.

Co to jest kod promocyjny i jak go otrzymać?

Kod promocyjny upoważnia Cię do jednorazowej zniżki na dany asortyment. Otrzymujesz go poprzez zapisanie się na nasz newsletter. Kod promocyjny obejmuje:

● zniżkę na konkretne produkty
● darmową dostawę
● prezenty od naszego sklepu
● rabat od wartości zamówienia


Każdy kod promocyjny ma ograniczony okres ważności. Musisz z niego skorzystać w określonym czasie, później traci swoją ważność.

Zostań Klientem naszego sklepu, odbieraj kody promocyjne i kupuj produkty w atrakcyjnych cenach, oszczędzaj i zbieraj punkty lojalnościowe

Czy istnieje gwarancja na zakupiony produkt?

Tak, istnieje 30-dniowy okres gwarancji

Z warunkami gwarancji możesz zapoznać się tutaj.

Jak edytować zamówienie i wprowadzić do niego zmiany?

W celu wprowadzenia zmian w Twoim zamówieniu, skontaktuj się z nami:

1. Zadzwoń pod numer telefonu: 664 187 127
2. Wyślij e-mail na adres: sklep@domisad.pl
3. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta: https://domisad.pl/support

Co to jest konto użytkownika i jak z niego korzystać?

Konto użytkownika to prywatny panel Klienta, przechowywane są w nim informacje, które ułatwią Ci zakupy w naszym sklepie internetowym. Zakładając konto użytkownika możesz:    

1. Śledzić historię i status Twoich zamówień.
2. Sprawdzać status punktów w programie lojalnościowym.
3. Dodawać ulubione produkty do zakładki ‘’Mój ogród’’.
4. Zarządzać subskrypcją newslettera.

Ze szczegółami dotyczącymi konta użytkownika można zapoznać się tutaj

Nie mogę zalogować się do Mojego konta, co robić?

Jeżeli nie możesz zalogować się do Mojego konta  zresetuj hasło, w tym celu musisz:

● Kliknąć przycisk „Zapomniałem hasła”
● Wpisać swój adres e-mail i kliknąć „Wyślij”
● Na Twój e-mail otrzymasz wiadomość z nowym hasłem, wprowadź je aby zalogować się do panelu klienta

Czym jest zakładka „Mój ogród”?

Spodobał Ci się produkt, ale nie chcesz go od razu kupować? Żaden problem. Dodaj go do zakładki „Mój ogród”!

Stworzyliśmy „Mój ogród” czyli listę życzeń po to, abyś zawsze miał dostęp do interesujących Cię produktów. „Mój ogród” jest przydatny, jeżeli wybrałeś produkt, ale:

● chcesz jeszcze przemyśleć jego zakup
● nie rozpoczął się jeszcze sezon
● nie ma go obecnie na stanie
● chcesz dokonać zakupu później.

Jaki jest koszt wysyłki?
  1. Poczta Polska 20 pln - stała opłata.
  2. DPD 20 pln - stała opłata.
  3. Powyżej 250 - bezpłatna dostawa.

Więcej informacji na temat sposobów wysyłki można znaleźć tu.

Jakie są wymagania dotyczące zdjęć podczas kontaktu z działem obsługi klienta?
  1. Zdjęcia muszą być wyraźne i dobrej jakości - problemy z reklamowanym materiałem nasadzeniowym powinny być dokładnie widoczne na zdjęciach.
  2. Rozmiar zdjęcia nie może przekraczać 7 MB.
  3. Rośliny na zdjęciach powinny być łatwe do identyfikacji, dlatego muszą posiadać plastikową etykietę z nazwą. Prosimy o przesłanie zdjęć aktualnego stanu roślin, w jakim się znajdują, zrobionych w trakcie wysyłania reklamacji.
  4. Zamazane, niewyraźne lub nieopisane zdjęcia nie będą brane pod uwagę. Z góry dziękujemy za przestrzeganie zasad składania reklamacji.
  5. Zdjęcia pobrane z zasobów innych firm lub przechowywane w chmurze nie będą akceptowane.


Dom i sad używa ciasteczek, aby poprawić Twoje doświadczenia zakupowe na naszej stronie. Jeśli nadal będziesz korzystać z naszych usług, założymy, że zgadzasz się na korzystanie z plików cookie.