Przyjmowanie zamówień
68 444 34 01
Dział konsultacji
66 419 14 96
0

Gwarancja 100%

Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z zakupów w naszym sklepie domisad.pl.

Zanim dokonamy wysyłki, sadzonki, nasiona, cebulki i kłącza są dwukrotnie sprawdzane przez naszych specjalistów. Prosimy jednak mieć na uwadze, że są to żywe rośliny, a podróż nie jest ich naturalnym środowiskiem. Każda roślina inaczej może zareagować na warunki transportu, nawet zwiędnięciem. Podobnie również dzieje się w przypadku nieodpowiedniego zasadzenia. Jeśli otrzymali Państwo uschniętą roślinę, prosimy o kontakt. Dajemy gwarancję bezpłatnej wymiany!

Gwarancja bezpiecznych zakupów - 30 dni na zwrot

W ciągu 30 dni możesz skontaktować się z naszym działem obsługi, w celu wymiany rośliny. Bardzo prosimy o zachowanie tego okresu, w przeciwnym razie, zgłoszenie nie będzie rozpatrzone.

Czas przetwarzania wniosku reklamacyjnego – 4 dni

W ciągu maksymalnie 4 dni poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej wymiany rośliny. W czasie 4 dni zespół rozpatrzy reklamację oraz podejmie decyzję odnośnie bezpłatnej dostawy towaru.

Darmowa wysyłka

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty wysyłki pokrywa nasza firma. Otrzymasz od nas nową roślinę, bez żadnych dodatkowych kosztów. Ponadto, nie oczekujemy od Ciebie zwrotu towaru! Reklamacja odbywa się na podstawie zdjęć uszkodzonych sadzonek, z naszą etykietką/tabliczką ogrodniczą.

Warunki Gwarancji 100% obejmują klientów, którzy:

  1. Odebrali paczkę w ciągu 5 dni od daty jej wysyłki. Dzień przed wysyłką klient  jest poinformowany o planowanym dniu nadania paczki i numerze listu przewozowego.
    Nasze paczki dochodzą do klientów w ciągu 24 godzin od momentu nadania.
    Jeżeli paczka zostanie odebrana w późniejszym terminie to towaru nie będzie obowiązywać Gwarancja 100%. Towar będą obowiązywały przepisy prawa konsumenta
  2. Dostarczyli zdjęcia reklamowanych sadzonek z naszymi etykietami.
  3. W ciągu 30 dni od daty odbioru paczki skontaktowali się z naszym oddziałem Obsługi Klienta
     

Prosimy pamiętać, że nie jesteśmy odpowiedzialni za niekorzystne warunki pogodowe takie jak mróz, grad, deszcz czy susza.

Lekceważenie zasad sadzenia sadzonek ma wpływ na prawidłowy rozwój rośliny.
Przed zakupem zwróć uwagę na charakterystykę produktu.

Jeśli jednak chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, wówczas prosimy o odesłanie rośliny na nasz adres, załączenie kopii faktury oraz pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Oświadczenie powinno zawierać:

  1. dane sprzedawcy
  2. pełne informacje o kliencie
  3. informacje na temat zwracanego towaru
  4. przyczynę zwrotu

Po otrzymaniu paczki, nasz zespół oceni stan sadzonek, a jeśli reklamacja okaże się zasadna, pieniądze zostaną przelane na konto kupującego w ciągu czternastu dni roboczych po otrzymaniu pozytywnej decyzji odnośnie zwrotu.


Czy masz jakieś pytania?

Dział konsultacji:

66 419 14 96 Godziny pracy: poniedziałek-piątek godz. 8.00-18.00, sobota 10.00-14.00.

Obsługa klienta:

Kontakt mailowy: sklep@domisad.pl

Dom i sad używa ciasteczek, aby poprawić Twoje doświadczenia zakupowe na naszej stronie. Jeśli nadal będziesz korzystać z naszych usług, założymy, że zgadzasz się na korzystanie z plików cookie.