Przyjmowanie zamówień
68 444 34 01
Dział konsultacji
66 419 14 96
0

Jak złożyć zamówienie?

Sklep Dom i Sad przyjmuje zamówienia internetowe  24 godziny na dobę. Przetwarzanie zamówień  zaczyna się  w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia. Zamówienia są realizowane i wysyłane zgodnie z tabelą terminów wysyłki poszczególnych kategorii.

Terminy wysyłki

Nie musisz czekać kilku tygodni czy miesięcy, aby złożyć zamówienie, ponieważ zamówienia złożone przed rozpoczęciem sezonu i w trakcie sezonu zostaną wysłane jednocześnie.

Produkt

Okres wysyłki zamówień

 Nasiona

Przez cały rok

 Grzybnie

Przez cały rok

 Sadzonki truskawek

Od marca do listopada

 Sadzonki Sad Zdrowia, Winogron, Drzewa owocowe
 Drzewka kolumnowe, Krzewy owocowe

Od marca do czerwca

Od września do listopada

 Sadzonki róż

Od marca do czerwca

Od września do listopada

 Rośliny ozdobne

Od marca do listopada

 Cebulki kwiatowe Jesień

Od września do listopada

 Cebulki kwiatowe Wiosna

Od marca do maja

 Sadzeniaki ziemniaków

Od marca do maja

Powyższe terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe.

Przetwarzanie zamówień odbywa się od godziny 9:00 do 16:00. Nasiona i grzybnie  wysyłane są następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.

Zamówienia złożone na asortyment sezonowy, składane w trakcie sezonu, realizowane są następnego dnia roboczego  od wpłynięcia zamówienia.Powyższe terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe uniemożliwiające bezpieczny transport rośliny.

Sposoby składania zamówień:

  1. Telefonicznie pod numerem telefonu: 68 444 34 01
  2. Listownie, na adres:

    Dom i Sad
    skr poczt. 74
    66-100 Sulechów

     
  3. Zamówienie internetowe.
  4. Zamówienie e-mailowe: sklep@domisad.pl, czat online, komunikatory: Messenger, WhatsApp.

Zamówienie telefoniczne pod numerem 68 444 34 01

  1. Zamówienia pod nr tel. 68 444 34 01 przyjmowane są w dni robocze od 8-16 (aby połączyć się z konsultantem wybierz na klawiaturze telefonu klawisz “1”).
  2. Możesz skompletować zamówienie dyktując operatorowi listę potrzebnych produktów, podając  numer katalogowy produktu lub jego nazwę.
  3. W celu wprowadzenia zamówienia, należy podać operatorowi dane potrzebne do wysłania przesyłki: imię i nazwisko, adres, numer telefonu.

Realizujemy zamówienia na  nasiona od razu po przyjęciu Twojego zamówienia  lub informujemy o indywidualnym terminie pakowania i wysyłki. Sadzonki oraz cebulki kwiatowe wysyłane są wyłącznie w okresie sprzyjającym do ich sadzenia. Wysyłka roślin uzależniona jest od warunków atmosferycznych .

Dzień przed wysłaniem paczki skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i poinformujemy Cię o dacie dostarczenia przesyłki.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE DOMISAD.PL

Chcąc zakupić wybrane gatunki i odmiany:

Wpisz nazwę odmiany w pasku wyszukiwania i wyszukaj.

Kliknij ”Katalog produktów” i przejdź do wybranej kategorii.

Użyj filtrów po lewej stronie, aby zawęzić kryteria wyszukiwania.

W karcie wybranego produktu kliknij przycisk: DO KOSZYKA.

Następnie możesz dodać kolejne produkty wciskając przycisk: „KONTYNUUJ ZAKUPY” lub przejść do kasy klikając przycisk „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”

Po dodaniu wszystkich interesujących Cię produktów, przejdź do kasy klikając „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” lub klikając w prawym górnym rogu strony w ikonę z koszykiem i kwotą.

Sprawdź listę dodanych produktów, używaj przycisków + i -, aby zmniejszyć lub dodać ilości zamawianych pozycji.

Wprowadź kod promocyjny (jeśli go posiadasz) w wyznaczone pole, kliknij zieloną strzałkę, a kwota za zamówienie zostanie automatycznie przeliczona.

Kliknij przycisk – ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE i wypełnij formularz podając dane osobowe i dane kontaktowe. Wybierz metodę płatności (płatność za pobraniem lub płatność Przelewy24) i metodę wysyłki (POCZTEX).

Następnie kliknij przycisk ZAMAWIAM I PŁACĘ.

Gdy wybierzesz metodę płatności online, system automatycznie przekieruje Cię na stronę Przelewy24, gdzie będziesz mógł w szybki i bezpieczny sposób dokonać płatności przy użyciu swojej bankowości elektronicznej lub karty płatniczej.

Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z jego indywidualnym numerem №…

Jeżeli potrzebujesz pomocy podczas składania zamówienia – skorzystaj z czatu online. To najszybszy sposób kontaktu z naszym Konsultantem.

"Mój ogród” to katalog Twoich ulubionych i interesujących Cię produktów.

„Mój ogród” jest niezwykle przydatny, gdy wybrałeś produkt, ale:

  1. oczekujesz na promocję;
  2. nie jest odpowiedni termin sadzenia;
  3. produkt nie jest obecnie dostępny;
  4. chcesz złożyć zamówienie w późniejszym terminie.

Dodawaj ulubione produkty do „Mój ogród" i nie trać czasu na ich ponowne wyszukiwanie. Gdy będziesz gotów będą czekać na Ciebie!

Dodaj artykuły do sekcji „Mój Poradnik” i stwórz podręczną kolekcję ulubionych artykułów.

Rejestracja

Rejestrując się na naszej stronie zakładasz Konto Klienta, dzięki któremu uzyskasz:

- dostęp do Panelu Klienta, w którym są przechowywane m.in  Twoje dane kontaktowe oraz historia zamówień
- dostęp do programu lojalnościowego, dzięki któremu możesz zaoszczędzić dodatkowe 10% na zakupach w naszym sklepie internetowym.
- dostęp do przedłużonych promocji i specjalnych ofert
- wsparcie naszego specjalisty , który odpowie na pytania dotyczące asortymentu lub pracy strony

Po przejściu rejestracji, na podany przez Ciebie adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z linkiem do potwierdzenia rejestracji. Aby zakończyć rejestrację należy kliknąć na podany w mailu link i w ten sposób, możesz już korzystać ze wszystkich przywilejów posiadania konta klienta w naszym sklepie. Do czasu potwierdzenia rejestracji login będzie zablokowany. Informacje dotyczące niepotwierdzonego konta (rejestracji) będą przechowywane w bazie przez siedem dni, po czym zostaną automatycznie usunięte.

Jeżeli chciałbyś zmienić lub poprawić swoje dane, możesz to zrobić po zalogowaniu się do Panelu Klienta,  w zakładce ‘’Moje konto’’.

Statusy zamówień

Dla Twojej wygody  stworzyliśmy system statusów, przyporządkowanych do danego zamówienia podczas jego przyjęcia, realizacji i wysyłki. W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić status zamówienia otrzymując powiadomienie na e-mail oraz telefon (Sms).

Nowe - Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zamówienia wraz z jego numerem. Jeżeli nie otrzymasz takiej wiadomości, oznacza to, że zamówienie nie zostało poprawnie wprowadzone lub podano nieprawidłowy adres e-mail. Zamówienie zostaje przekazane do magazynu w celu kompletowania produktów.

Wysłano - Zamówienie zostało wysłane kurierem. Po wysłaniu tego statusu, w osobnej wiadomości otrzymasz numer listu przewozowego, za pomocą którego możesz śledzić drogę swojej paczki.

Anulowano - Zamówienie może zostać anulowane, gdy nie otrzymaliśmy danych, potrzebnych do zrealizowania zamówienia i wysłania paczki. Po otrzymaniu tego statusu, nasi konsultanci skontaktują się z Tobą, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Jeżeli status otrzymaliśmy błędnie, Twoje zamówienie zostanie przywrócone i zrealizowane.

Dostarczono - Zamówienie zostało wysłane i opłacone. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail . Przesyłanie paczki odbywa się etapowo.

  1. Paczka zostaje odebrana z naszego magazynu przez kuriera
  2. Kurier zdaje paczkę w sortowni, skąd transportowana jest do najbliższego oddziału adresata.
  3. Paczka przekazywana jest kurierowi, który dostarcza ją adresatowi.

Czy masz jakieś pytania?

Dział konsultacji:

66 419 14 96 Godziny pracy: poniedziałek-piątek godz. 8.00-18.00, sobota 10.00-14.00.

Obsługa klienta:

Kontakt mailowy: sklep@domisad.pl

Dom i sad używa ciasteczek, aby poprawić Twoje doświadczenia zakupowe na naszej stronie. Jeśli nadal będziesz korzystać z naszych usług, założymy, że zgadzasz się na korzystanie z plików cookie.