Pomoc
W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.
zaakceptuj

Przyjmowanie Zamówień

68 444 34 01

Dział Konsultacji

795 154 279

Jak złożyć zamówienie?

Sklep Dom i Sad przyjmuje zamówienia internetowe  24 godziny na dobę. Przetwarzanie zamówień  zaczyna się  w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia. Zamówienia są realizowane i wysyłane zgodnie z tabelą terminów wysyłki poszczególnych kategorii.

Terminy wysyłki

Nie musisz czekać kilku tygodni czy miesięcy, aby złożyć zamówienie, ponieważ zamówienia złożone przed rozpoczęciem sezonu i w trakcie sezonu zostaną wysłane jednocześnie.

Produkt

Okres wysyłki zamówień

 Nasiona

Przez cały rok

 Grzybnie

Przez cały rok

 Sadzonki truskawek

Od marca do listopada

 Sadzonki Sad Zdrowia, Winogron, Drzewa owocowe
 Drzewka kolumnowe, Krzewy owocowe

Od marca do czerwca

Od sierpnia do listopada

 Sadzonki róż

Od marca do czerwca

Od sierpnia do listopada

 Rośliny ozdobne

Od marca do listopada

 Cebulki kwiatowe Jesień

Od sierpnia do listopada

 Cebulki kwiatowe Wiosna

Od marca do maja

 Sadzeniaki ziemniaków

Od marca do maja

Powyższe terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe.

Przetwarzanie zamówień odbywa się od godziny 9:00 do 16:00. Nasiona i grzybnie  wysyłane są następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.

Zamówienia złożone na asortyment sezonowy, składane w trakcie sezonu, realizowane są następnego dnia roboczego  od wpłynięcia zamówienia.Powyższe terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe uniemożliwiające bezpieczny transport rośliny.

Sposoby składania zamówień:

  1. Telefonicznie pod numerem telefonu: 68 444 34 01
  2. Listownie, na adres:

    Dom i Sad
    skr poczt. 74
    66-100 Sulechów

     
  3. Zamówienie internetowe.

Zamówienie telefoniczne pod numerem 68 444 34 01

  1. Zamówienia pod nr tel. 68 444 34 01 przyjmowane są w dni robocze od 8-16 (aby połączyć się z konsultantem wybierz na klawiaturze telefonu klawisz “1”).
  2. Możesz skompletować zamówienie dyktując operatorowi listę potrzebnych produktów, podając  numer katalogowy produktu lub jego nazwę.
  3. W celu wprowadzenia zamówienia, należy podać operatorowi dane potrzebne do wysłania przesyłki: imię i nazwisko, adres, numer telefonu.

Realizujemy zamówienia na  nasiona od razu po przyjęciu Twojego zamówienia  lub informujemy o indywidualnym terminie pakowania i wysyłki. Sadzonki oraz cebulki kwiatowe wysyłane są wyłącznie w okresie sprzyjającym do ich sadzenia. Wysyłka roślin uzależniona jest od warunków atmosferycznych .

Dzień przed wysłaniem paczki skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i poinformujemy Cię o dacie dostarczenia przesyłki.

Zamówienie listowne 

  1. W każdym egzemplarzu darmowego katalogu znajduje się czytelny formularz zamówienia, który w łatwy sposób możesz uzupełnić.
  2. Zaznacz ilość opakowań/sztuk obok właściwych pozycji oraz wyślij formularz pocztą pod podany w katalogu adres.
  3. W przypadku braku standardowych formularzy, złóż zamówienie na zwykłej kartce papieru. We wszystkich pisanych odręcznie zamówieniach należy podać kod produktu oraz nazwę , zgodną z katalogiem. Kod produktu jest podstawową informacją umożliwiającą przyjęcie zamówienia.
  4. Jeżeli w katalogu użyto określenie „komplet”, w rubryce „ilość” należy podać liczbę kompletów, które chcemy zakupić. . Prosimy o zwrócenie na to uwagi.

Zamówienie wyślij na adres :

Dom i Sad
skr poczt. 74
66-100 Sulechów

Ważne! Prosimy o podanie prawidłowego kodu pocztowego Twojego zamieszkania. Błędny kod pocztowy może  opóźnić dostarczenie przesyłki lub uniemożliwić dotarcie do adresata.

Rejestracja

Rejestrując się na naszej stronie zakładasz Konto Klienta, dzięki któremu uzyskasz:

- dostęp do Panelu Klienta, w którym są przechowywane m.in  Twoje dane kontaktowe oraz historia zamówień
- dostęp do programu lojalnościowego, dzięki któremu możesz zaoszczędzić dodatkowe 10% na zakupach w naszym sklepie internetowym.
- dostęp do przedłużonych promocji i specjalnych ofert
- wsparcie naszego specjalisty , który odpowie na pytania dotyczące asortymentu lub pracy strony

Po przejściu rejestracji, na podany przez Ciebie adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z linkiem do potwierdzenia rejestracji. Aby zakończyć rejestrację należy kliknąć na podany w mailu link i w ten sposób, możesz już korzystać ze wszystkich przywilejów posiadania konta klienta w naszym sklepie. Do czasu potwierdzenia rejestracji login będzie zablokowany. Informacje dotyczące niepotwierdzonego konta (rejestracji) będą przechowywane w bazie przez siedem dni, po czym zostaną automatycznie usunięte.

Jeżeli chciałbyś zmienić lub poprawić swoje dane, możesz to zrobić po zalogowaniu się do Panelu Klienta,  w zakładce ‘’Moje konto’’.

Statusy zamówień

Dla Twojej wygody  stworzyliśmy system statusów, przyporządkowanych do danego zamówienia podczas jego przyjęcia, realizacji i wysyłki. W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić status zamówienia otrzymując powiadomienie na e-mail oraz telefon (Sms).

Nowe - Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zamówienia wraz z jego numerem. Jeżeli nie otrzymasz takiej wiadomości, oznacza to, że zamówienie nie zostało poprawnie wprowadzone lub podano nieprawidłowy adres e-mail. Zamówienie zostaje przekazane do magazynu w celu kompletowania produktów.

Wysłano - Zamówienie zostało wysłane kurierem. Po wysłaniu tego statusu, w osobnej wiadomości otrzymasz numer listu przewozowego, za pomocą którego możesz śledzić drogę swojej paczki.

Anulowano - Zamówienie może zostać anulowane, gdy nie otrzymaliśmy danych, potrzebnych do zrealizowania zamówienia i wysłania paczki. Po otrzymaniu tego statusu, nasi konsultanci skontaktują się z Tobą, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Jeżeli status otrzymaliśmy błędnie, Twoje zamówienie zostanie przywrócone i zrealizowane.

Dostarczono - Zamówienie zostało wysłane i opłacone. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail . Przesyłanie paczki odbywa się etapowo.

  1. Paczka zostaje odebrana z naszego magazynu przez kuriera
  2. Kurier zdaje paczkę w sortowni, skąd transportowana jest do najbliższego oddziału adresata.
  3. Paczka przekazywana jest kurierowi, który dostarcza ją adresatowi.

Płatność punktami z programu lojalnościowego

Po dostarczeniu zamówienia, otrzymasz punkty. Za każde 10 pln wydane w naszym sklepie, otrzymasz 1 punkt. Punkty lojalnościowe zostaną naliczone na wirtualne konto uczestnika programu w ciągu 10 dni. Zdobywaj punkty i płać nimi za kolejne zamówienia, 1 punkt to 1 zł do wydania w naszym sklepie. Punkty można wykorzystać do opłacenia części lub całości zamówienia. Przy zwrocie produktów punkty lojalnościowe naliczone za ich zakup, zostaną anulowane. Szczegóły dotyczące przyznawania punktów i możliwości ich wykorzystania, znajdziesz tu.


Skontaktuj się z nami telefonicznie:

Obsługa Klienta

68 444 34 01 wew. 1
W dni robocze od 8:00 do 16:00

Pomoc przy zamówieniu

664 187 127
Kontakt mailowy:
sklep@domisad.pl
https://domisad.pl/support

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie

Proszę o kontakt telefoniczny

Jeśli nie możesz skontaktować się z nami lub chcesz, abyśmy zadzwonili do Ciebie, zostaw nam swój numer telefonu

Rejestracja na stronie

Rejestrując się, zgadzają się Państwo z Polityką Prywatności oraz wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Szczegóły

Zarejestruj się przez serwis społecznościowy

Masz już konto? Logowanie na konto tutaj

Wysłaliśmy Tobie wiadomość z potwierdzeniem rejestracji.
                  Sprawdź swoją skrzynkę mailową.

Logowanie na konto

Zaloguj się jako użytkownik serwisów społecznościowych

Nie masz je szcze swojego profilu?
Załóż konto i korzystaj w pełni z przywilejów

Nie pamiętam hasła?

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać link do strony odzyskiwania hasła

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie

Poinformuj mnie o dostępności

Ten produkt jest wyprzedany lub niedostępny w tej chwili.
Zostaw swój e-mail, a poinformujemy Cię o jego dostępności.

Produkt został dodany do zamówienia!

Kupiłeś produkty objęte promocją

Uzyskaj bonusy za każdy zakup

Za każde zamówienie otrzymasz bonusy, które mogą zostać użyte do zapłaty za kolejne zakupy domisad.pl!

Ilość punktów za każdego zamówienia podany jest na karcie produktu i koszyku. 1 bonus = 1 pln

Pomyślnie zapisano

Dzięki, jesteś już subskrybentem newslettera

Nie masz żadnych produktów dodanych do koszyka

Nie dodano żadnego produktu do Mój ogród

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać produkty w "Mój ogród"

Produkt został dodany w "Mój ogród"

Nie jesteś zalogowany!

Nie masz żadnej dodanej pozycji

Artykuł został dodany!

Hasło zostało wysłane na wskazany adres email

Dziękujemy za opinię!!

Wiadomość została wysłana